środa, 12 kwietnia 2017

Nie było mnie tu 3 dni, ale naprawdę nie miałam czasu. 
Już niedługo święta i wiele dziewczyn pisze na swoich blogach o tym jak mniej więcej będą je spędzały, jakie mają plany, oczywiście większość 'planów' tyczy się jedzenia. Większość stara się nie traktować siebie zbyt restrekcyjnie zwiększając swój limit kaloryczny o kilkaset kalorii. Uważam to za najbardziej rozsądną opcje. Moje święta zawsze wyglądały okropnie i źle je wspomnam. Kończyło się wizytami w toalecie... Święta to niezwykły czas szczególnie dla osób wierzących, ja jestem bardzo wierząca, ale nie chodzę do kościoła. Kościół stał się swego rodzaju instytucją i nie uważam, żeby to podobało się Bogu. Modlę się w domu, bo modlić można się tak naprawdę wszędzie. Kościół jest niezwykłym i szczególnym miejscem dla Chrześcijan, ale ja chodzę do niego czasami kiedy nie ma mszy, by po prostu móc się lepiej skupić na modlitwie. W sumie to nie lubię poruszać tematu religii, zawsze znajdą się osoby, które napiszą "Skoro Bóg istnieje to dlaczego jesteś smutna/chora" etc. Jak najbardziej szanuję osoby niewierzące lub wyznające inną wiarę. Każdy ma jakąś teorię na powstanie świata oraz swoje przekonania. Nigdy nie myślałam, że będę poruszać takie tematy na tym blogu, ale jakoś tak mnie naszło :D
Anyway, dzisiaj kupiłam mleko z alpro. Do tej pory kupowałam takie małe sojowe o smaku waniliowym, dzisiaj kupiłam to duże o smaku orzechów laskowych. Ma 29kcal na 100ml, więc całkiem niewiele. Musiałam poprawić sobie jeszcze humor i kupiłam pare ciuchów no i zadziałało, a podobno pieniądze szczęścia nie dają. Mam zamiar zamówić sobie jeszcze coś z aliexpress, bo w sumie wszyscy z tego co czytałam zachwalają, a ceny tam są mega niskie. No i w końcu trzeba zamówić te sosy z waldena, bo mam na nie ochotę, ale to już chyba po świętach.
Zakochałam się w serialu "13 reasons why", dosłownie. Jak macie jakiś serial do polecenia to piszcie :D Nigdy nie byłam serialomaniaczką, a co dopiero fanką produkcji Netflixa, ale teraz odnalazłam swój sens życia w tych serialach hahah

Bilans:

-banan
- płatki owsiane + mleko + żurawina + daktyle + rodzynki + orzechy laskowe
- półbagietka żytnia + caprese
- kawa zielona 2w1



6 komentarzy:

  1. Alpro jest smaczne ale moim zdaniem w tej cenie i tańsze można znaleźć o wiele lepsze składowo i smakowo. W Piotrze i Pawle jest mega wybór, a kaufland ma tanią markę własną o świetnym składzie. Wgl myślałam że te orzechowe są najbardziej kaloryczne *.* Co zamawiasz z Ali tak z ciekawości ? Bo ostatnio czytałam artykuł żeby nie zamawiać nic z kosmetyków czy rzeczy majace kontakt z jedzeniem, już nie będę przedłużać komentarza ale zszokowało mnie to *.* I obrzydziło.. Wesołych świąt kochana na pewno będą udane. Dla Ciebie to naprawdę mistyczny okres skoro jesteś tak wierząca więc na pewno będą udane <3 A ja tak egoistycznie podchodzę, myśląc o nich tylko w kontekście jedzenia haha. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście jestem niewierząca, ale jak najbardziej szanuję tych, którzy wierzą. Kościół irytował mnie od kiedy byłam mała i teraz uważam, że to głupia, tak jak mówisz - instytucja. Wydaje mi się, że ewentualny Bóg ma raczej wyrąbane, czy modlisz się w kościele, czy w swoim pokoju, czy spowiadasz się facetowi w sutannie, czy obrazkowi nad łóżkiem. Wiara i to jak się ją rozumie jest kwestią indywidualną i na pewno żaden moher nie ma prawa mówić komuś, kto do kościoła zagląda rzadko, że nie jest prawdziwym chrześcijaninem.
    Z tego co wiem masz problemy z tarczycą (Hashimoto też czy nie?), więc raczej powinnaś unikać soi... Chyba, że w formie tofu - taka jest ok.
    Co do zakupów z Ali to fakt, jest tanio. Jednak miej na uwadze, że niektóre rzeczy mogą nie być tak dobrej jakości jak się po zdjęciu wydawało.
    Sosy z Walden Farms też za mną chodzą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę Ci polecić kilka seriali :)
    Nie wiem czy lubisz typ z superbohaterami, ale Arrow, The Flash, DC Legends Of Tommorow i Iron Fist są ciekawe.
    Ostatnio wyszedł nowy serial Legion i też jest co polecać.
    IZombie też jest ciekawe, ale to bardziej połączenie scifi z zagadkami kryminalnymi. Podobnego typu jest Lucifer, a aktor grający tytułową postać ma nieziemski akcent :D
    Ale wracając do kryminalnych zagadek to nie mogę pominąć Sherlocka.
    Jest jeszcze Supernatural i to po prost jedna wielka miłość (Crushuję Deana najmocniej na świecie <3)
    Z takich życiówek to Skins, Skam, teraz wyszło Clique i też zapowiada się ciekawie, You're the Worst jest przesłodkie, ale brytyjskie, wersji US wgl nie oglądałam (to samo zresztą ze Skinsami)
    Z takich mózgojebów polecam Black Mirror i The Leftovers, sense8, które mózgojebem nie jest, ale nie wiedziałam gdzie go podpiąć
    Jest jeszcze Doctor Who, czyli mój kolejny skutek uwielbienia do brytyjskiego akcentu
    Nie mogę też nie polecić Ci Mr Robot, bo to arcydzieło <3
    Mogłabym ględzić o serialach godzinami, ale skończę, jak jakiś Ci się spodoba i będziesz szukać podobnych, albo coś to wiesz do kogo się zgłosić do pomoc ;D
    Trzymaj się chudziutko kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ciekawe podejście do wiary, takie dojrzałe i przemyślane. Bóg jest wszędzie, a dzisiejsza wiara, zamiast wiary w Boga skupia się głównie na uczestnictwie w obrzędach, których większość osób nie rozumie. Co do Ali, faktycznie jest tanio i bardzo łatwo trafić na perełki, tylko pamiętaj, że 99% pozytywnych transakcji, to minimum koniecznie sprawdzaj ocenę samego produktu i komentarze do niego - tak po prostu, żeby się nie naciąć. Pieniądze szczęścia nie dają, ani ich nie zjesz, ani się w nie nie ubierzesz. Szczęście dają przedmiot, usługi, które możesz za nie kupić. Seriale, dlaczego kradną aż tyle czasu? (ಡ艸ಡ)
    Trzymaj się, Skarbie, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ze poruszasz taki temat tutaj i nie robisz z tego tabu. Masz bardzo dorosle podejscie do religii i podzielam twoje zdanie w kwestii kosciola. Seriale hmm. Nie wiem czy ci sie spodobaja ale Orange is the new black, Dr House , The Walking Dead, TVD ... musisz sama poszukac takich ktore ci podpasuja tematyka. Powodzenia i wesolych swiat kochana ! ;**

    OdpowiedzUsuń